1 Kasım 2016 Salı

Likya Yolu Günlüğü 10. Gün (Dinlenme Tüplü Dalış)



10. Gün (19 Eylül): Kaş-Limanağzı (Tüplü Dalış)

Sabah geç kahvaltının ardından saat 10:00’da teknede oluyoruz, dalış yapacağımız bölgeye hareket ediyoruz. Ben 18 metreye, deneme dalışı yapacak arkadaşlarım 4-5m. dalış yapacaklar. 1 yıldız dalış eğitimini alalı 2 yıl oldu açıkçası sonradan da dalış yapmadım biraz tedirginim, hocamız ve badim Muzaffer abi sağ olsun ilgilendiler birlikte keyifli bir dalış oldu, farklı deniz canlılarına ve farklı tür balıklara tanık oldum, en bombası ise kaplumbağa ile birlikte yüzmemiz oldu. Peşinden epey yüzdüm ama yakalayamadım  : ) Dalış sonrası yeterli zaman olduğu için Serbest dalış yapma imkanım oldu, işin açığı tüplü dalıştan daha zevkli, özgürce ilerliyorsun. Teknede bulunan maske ve paleti kullanarak 20m. kadar dipte ilerleyebiliyordum doğrusu bu ayrı keyifti, dağcılığın etkisi ile galiba ciğerlerimde epey gelişmiş hiç sıkıntı çıkarmadı. Saat 14:00 tekneden çıktık ve yeni bir planla, Aysun, Mehmet, Aslı ve ben araç kiralayıp Gömbe köyü Uçarsu denilen yere gitmeye karar verdik. Herkes burayı çok övmüştü. Saatler süren araç yolculuğu virajlı yolları geçerek ulaştık; ama parmak kadar su akıyordu, meğer yanlış mevsimmiş. Bizi bu mevsimde buraya yönlendiren kişilerin kulaklarını çınlatarak döndük, uygun mevsim haziranmış, yarın yürüyüşe devam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder