1 Kasım 2016 Salı

Likya Yolu Günlüğü 11. Gün (Kaş-Limanağzı-Çoban Plajı-Fakdere)

11. Gün (20 Eylül): Kaş-Limanağzı- Çoban Plajı-Fakdere

Yasin ve Res’in tatilleri bitti dönmek zorundalar, yola Mehmet ve Aysun ile devam edeceğiz. Bugünkü yolumuz kısa 12km. Yürüyüşe asfalt ile başlıyoruz Kaş çıkışında araziye girip devam ediyoruz. Yolda bize günlük yürüyüş yapan bir çift takılıyor birlikte ilerliyoruz, Limanağzına geldiğimizde onlar ayrılıyor biz 3 kişi olarak devam ediyoruz. Parkur çok güzel denize paralel ilerliyoruz burayı sevdim. Saat16:00 gibi Fak dereye varıyoruz. Raporlara göre burada bir bekçi var bize cüzi miktar parayla yemek yapacak ve su satacak. Karşılaştığımız şey ise bir işletme hem de baya keriz avlayan cinsten. 1,5 lt su 5 TL. Benzin fiyatıyla aşağı yukarı aynı! Adı İsa olan bu arkadaş müşteri memnuniyetini çok önemsemeden plajın adının İngilizce karşılığı eşdeğerince tesisi işletiyor. Söylediğine göre işletme çok zengin bir iş adamının bu arkadaşta burayı işletiyor, doğrusu anlamsız bir durum. Fazla işi karıştırmadan konaklamak için konuşuyoruz fena yağmur var dışarda çadırda kalmak istemiyoruz. Sıkı pazarlıkla 65 TL olan (kahvaltı dahil) ücreti 30 Liraya indiriyoruz. Odalara girince ne kadar iğrenç bir yer olduğunu görüyoruz, nevresimler çarşaflar sararmış. Arkadaşlarım tulumla yatağı açmadan yatıyor ben nasılsa duş alırım diye yatağa bodozlama giriyorum. Sonrasında 2 gün üstümden o iğrenç koku çıkmıyor!. Leş bir yatak İsa sesimi duy ve odaları biraz temizle! Akşam Avustralyalı bir çift geliyor, tarzanca İngilizcem ile baya espirili sohbet ediyoruz. İsa bize odun ateşinde çay demliyor bu kıyağını unutmamak lazım, bir de ocağını kullandırdı teşekkürler.  Avusturalyalı genç DJ lik yapıyor ve İsa dedesinden kalma DJ kabini getiriyor epey eğleniyoruz muhabbet koyu.